maandag 13 december 2010

Hi future followers .


This is a post for the girls with BB's :
Recently I found a very nice site where you can download
some cute themes for your BB. it's verry easy & free.
this is the site ; http://www.coolblackberrythemes.com/cart/ .
the first thing you do is make an account, it's verry easy , after you have done that, you go on internet with your BB, you go to the site, choose your BB & go to ' Free themes ' you can choose from different catogories & When you have chosen your theme, click on ' download ' . After the download you can find your theme under 'options' and then ' thema ' . Hope it works & if you have any questions feel free to ask them !

picture:weheartit

7 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie & wat raar dat het niet lukt om te followen, is er storing ofso:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ja ik ken die site ^^
    Leuk leuk leuk!
    Helaas doet m'n mobiel echt enorm irritant laatste tijd, dus ik gebruik geen applicaties meer enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, dat lijkt me erg leuk.
    Maar jammer genoeg heb ik geen BB!

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeheee wat een superleuke site,
    alleen kun je mij een beetje uitleggen hoe hij werkt?
    ik snap namelijk niet wat je moet doen enzo..
    moet je trouwens als blackberry email je email die je gebruikt als je iets gaat downloaden bij app store gebruiken? xx en leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het is gelukt.
    Maar heb jij ook dat je geen thema's van anderen soorten bb kunt krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen